piątek, 8 listopada 2013

29. Pierwszy wzorek w klubie paznokciowym u Frambuesa

Mam dla Was świetną wiadomość! Ruszył klub paznokciowy u Framuesa ;) Ja się zapisałam, jest nas 13, wszystkich informacji możecie dowiedzieć się tutaj Na prawdę zachęcam- będzie świetna zabawa. A oto przedstawiam Wam moją pierwszą pracę ;)


 A inspiracją był ten oto obrazek:

Tylko miałam bardzo bardzo ciężki tydzień i do tego zdobienia zabierałam się od poniedziałku- pomalowałam paznokcie bazowym lakierem i tak zostało do dzisiaj, bo znalazłam po 5 dniach czas i dokończyłam. Dlatego wybaczcie mi, ale nie jest już to idealne ;/

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się Twoje połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne!:) Może chciałabyś też wziąć udział w moim konkursie?:) Więcej informacji na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już od dawna mam to zdjęcie inspiracji w folderze z paznokcimi, które mnie urzekły, jest świetne! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyszło :)
    Ja się nieźle przy tym wzorku namęczyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie w tych niebieskościach :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.