niedziela, 18 października 2015

Kwasy już niedługo w mojej ofercie

Właśnie złożyłam zamówienie na kwasy ;)
Już niedługo w mojej ofercie 2 nowe zabiegi:

Zabieg Anti Acne Bioactive Treatment - jest to zabieg przeznaczony dla cery trądzikowej, tłustej, mieszanej
Działanie i właściwości:
-redukuje trądzik
-odblokowuje ujścia gruczołów łojowych
-antybakteryjne
-normalizujące
-wygładzające i rozjaśniające
- niweluje drobne blizny i przebarwienia
Użyte kwasy: salicylowy, laktobionowy i pirogronowy

Cena: 1 zabieg= 60zł, seria= 5 zabiegów

Zabieg Anti Age Bioactive Treatment - zabieg przeciwzmarszczkowy dla cery dojrzałej
Działanie i właściwości:
-pogrubienie i renowacja skóry
- poprawa nawilżenia
-wygładzenie i zmniejszenie zmarszczek
- redukuje przebarwienia
-poprawa struktury skóry
-cofanie objawów fotostarzenia
Użyte kwasy: kwas mlekowy, kwas szikimowy i retinol

Cena 1 zabieg= 60zł, seria 5 zabiegów

Pamiętajcie o programie lojalnościowym






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.