wtorek, 6 października 2015

Wielki powrót!

Moje drogie!
Dawno mnie tu nie było, sporo zmieniło się w moim życiu od ostatniego posta.
Założyłam swój Mobilny Salon Kosmetyczny! Jeżdżę z usługami do klientek, szczególnie młodych mam, które nie bardzo mają czas żeby wyjść z domu na dłużej. Również malowanie paznokci poszło u mnie znacznie bardziej do przodu.
Właśnie organizuję wydarzenie na mojej stronie na fb.
Będzie to 30-dniowe wyzwanie w którym codziennie będziemy dbały o swoje ciało- zaproponuję kosmetyki profesjonalne oraz podpowiem jak zrobić samemu maseczki.
Zapraszam Was do wzięcia udziału ;)
https://www.facebook.com/MobilnySalonKosmetycznyKatarzynaDrozdz

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.