wtorek, 27 sierpnia 2013

2. Paznokcie od których wszystko się zaczęło!


Jak obiecałam w poprzednim poście, zamieszczam mani, który zrobiłam jako pierwszy po długiej przerwie w malowaniu. Nie jest on jakimś cudem, ale zawsze od czegoś trzeba zacząć. A zaczęło się od tego, że kupiłam całkiem fajny pędzelek do zdobień. Za oknem kolejny dzień padał letni deszcz, więc postanowiłam jakoś poprawić sobie humor i zrobiłam sobie lato na pazurkach. Wzorek jest bardzo kolorowy i wesoły! Polecam na jesienne depresje ;D   



Zachęcam do komentowania i polubienia mojego bloga, bo będzie to dla mnie niesamowitą motywacją do tworzenia. Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. Hej ! Jak miło że do nas dołączyłaś. Piękne paznokcie. I jeżeli mogę coś podpowiedzieć nie zostawiaj pod postami linków, każdy (myślę) jeżeli zostawisz u niego komentarz wejdzie na Twój blog po profilu :)

    p.s i wyłącz obrazkową weryfikację :)

    Powodzenia! Zostaję obserwatorem i to pierwszym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Ci za podpowiedzi, to mój pierwszy blog, więc nie do końca wiem co mam robić ;D

      Usuń
    2. Zostałaś nominowana do zabawy Liebster Blog. Zajrzyj do mnie :)

      Usuń
    3. Zgadzam się z Luśką, jak zobaczyłam Twój komentarz u mnie to od razu zajrzałam :) Gdybyś zostawiła link, pewnie nie było by mnie tutaj :)

      Usuń
  2. witaj :)

    Paznokcie są piękne, zwykły prosty pomysł ale jak efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny kolor lakieru :) Zdobienie bardzo kreatywne :)

    Witaj w naszym Lakierowym świecie :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu myślę, że pora przeczytać posta u mnie na blogu nt dodawania zdjęć :) jestes początkującą bloggrką, więc na pewno Ci się to przyda :) lepiej zaczać od razu świetnie niż tak jak my, uczące się na własnych błędach - ucz się na naszych ;) pozdrawiam i życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Alą- szkoda, żeby nie było dobrze widać Twoich dzieł!!!

      Usuń
    2. Ja bardzo chętnie przeczytam tego posta, ale nigdzie nie mogę go znaleźć :( Możecie mi podesłać link ?
      Dziękuję za wszystkie komentarze i sugestie :*

      Usuń
    3. A ja również z ciekawością zajrzę :)

      Usuń
    4. po prostu rzuć okiem na zdjęcia na innych blogach ;)

      Usuń
    5. Przejrzałam trochę blogów i myślę, że wiem o co chodzi już ;) Dziękuję za cenne wskazówki ;)

      Usuń
  5. Ja też od niedawna prowadzę bloga, więc życzę ci powodzenia. Prowadzenie bloga jest świetną sprawą, więc wytrwałości.:-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wytrwałości i cierpliwości w prowadzeniu bloga ;)
    a póki co nominuję cię do LBA ;)

    http://ank13pietro.wordpress.com/2013/08/28/nominacja-do-liebster-blog-award-po-raz-drugi-p/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne połączenie kolorów. Lubię takie żywe, jaskrawe kolory, chociaż niestety u przy mojej karnacji nie zawsze się sprawdzają...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.