środa, 28 sierpnia 2013

3. Liebster blog

Zostałam nominowana przez http://lusia22.blogspot.com/ . Dziękuję bardzo za wyróżnienie!


Na czym polega wyróżnienie “Liebster Blog”? ,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pytania na które odpowiadałam : 



1.Ulubiony kolor lakieru do paznokci?
Hm zdecydowanie róż, zazwyczaj wybieram ciepłe kolory
2. Paznokcie długie czy krótkie i w jakim kształcie (kwadrat, owal, migdał)?
Raczej długie i owalne, kiedyś wybrałabym kwadrat, ale gusta się zmieniają :D
3. Film, który byś poleciła?
Nietykalni- naprawdę polecam wam, obejrzyjcie !
4.Ulubiona pora roku, dlaczego akurat ta?
Wiosna- bo długiej brzydkiej zimie zaczyna być cieplutko, trawka się zieleni i chyba najważniejsze! W wiosnę są moje urodziny ;)
5. Twoje motto ?
Chyba nie mam :(
6. Najpiękniejsza chwila w Twoim życiu to ?
Wakacje w Zakopanym 2 lata temu z moim ukochanym !
7. Ile razy w tygodniu ( na dzień) zmieniasz manicure?
Staram się przynajmniej 2 razy w tygodniu
8. Bez czego nie wyjdziesz z domu ?
Bez koszulki ? :D
9. Kto lub co Cię inspiruje?
Inspirują mnie blogi, posty i oczywiście Wasze komentarze
10. Ulubiony blogger/vlogger/bloggerka /vloggerka?
Jest wiele blogów które bardzo mi się podobają ;)


Moje pytania:


1. wolisz ciemne lakiery do paznokci czy jasne ?
2. Ulubiona firma z kosmetykami
3. Ulubiony aktor
4. Czy wygrałaś kiedyś coś ?
5. Co cenisz sobie w ludziach?
6.co skłoniło Cię do założenia bloga?
7.Pies czy kot?
8. Jaki lakier ostatnio dołączył do Twojej kolekcji?
9. używasz farbek akrylowych?
10. od dawna prowadzisz blog? 

Nominuję !


6 komentarzy:

  1. Mogę Ci odpowiedzieć tutaj? ponieważ byłam już 2 razy nominowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. wolisz ciemne lakiery do paznokci czy jasne ?
    Hmm… Chyba ciemne raczej, mój ulubiony to czarny. Chociaż jasnymi też nie gardzę.
    2. Ulubiona firma z kosmetykami
    Rzadko zwracam uwagę na firmę, bardziej zwracam uwagę na właściwości danego kosmetyku niż markę.
    3. Ulubiony aktor
    Nie posiadam takowego, raczej nie skupiam się na obsadzie tylko na fabule filmów.
    4. Czy wygrałaś kiedyś coś ?
    Tak, kilka razy mi się poszczęściło w kilku konkursach
    5. Co cenisz sobie w ludziach?
    Szczerość i umiejętność przyznania się do błędu.
    6.co skłoniło Cię do założenia bloga?
    W moim przypadku raczej kto, Renata z Love for nails i Kinga z EssyFloressy.
    7.Pies czy kot?
    KOT
    8. Jaki lakier ostatnio dołączył do Twojej kolekcji?
    Dwa marmurkowe LEMAXy – biały i różowy
    9. używasz farbek akrylowych?
    Tak, malowanie wzorków lakierami bardzo mnie denerwuje, ponieważ za szybko wysychają i się ciągną.
    10. od dawna prowadzisz blog?
    Od 20.02.2013

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odpowiedzi ;) Ja od niedawno też zastanawiam się nad kupnem farbek, dlatego ważna jest dla mnie opinia kogoś z większym doświadczeniem ;) Pozdrawiam

      Usuń
  3. hej :) Również nominowałam Cię do LBA. Zapraszam do zabawy :)
    http://everythingandnothingn.blogspot.com/2013/08/nominacja-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietykalni piękny film! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.