sobota, 31 sierpnia 2013

4. Pierwsze ombre



Dzisiaj w końcu znalazłam czas, żeby pokazać Wam mani, które zmalowałam jednej z moich siostrzenic. To moje pierwsze ombre, które zrobiłam. Jestem z niego bardzo zadowolona, mimo że wcale nie było łatwo. Wcześniej ćwiczyłam na tipsach, ale jak się później okazało to był błąd. Nie musiałam się przejmować pomalowanymi skórkami itp., przy prawdziwych paznokciach już takiej ulgi nie było. Jakoś sobie poradziłam, ale czasu zajęło mi to sporo. Przyznam się, że pomalowałam ok. 20 paznokci (kilka razy zmywałam ) zanim wyszło tak jak chciałam, warto było! Do malowania użyłam 3 lakierów + podkład : 1. Delia, CORAL PROSILK 175. 2. Wibo Express growth 484 3. Dor 121. 




Co sądzicie o ombre w moim wykonaniu? I o połączeniu tych dwóch kolorów ?

8 komentarzy:

  1. Ten brokat na wierzchu trochę zakrywa efekt przejścia, który i tak jest słabo widoczny. Połączenie kolorów jest ok. Tylko mogłoby być więcej zieleni, a mniej tego niebieskiego. Bo bardziej wygląda jak wariacja frencha, a nie jak ombre.
    Ćwicz, a dojdziesz do wprawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się to strasznie podoba! Z tym brokatem wygląda cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na 1 raz to całkiem nieźle wyszło :) Ale tak właściwie to jest gradient, nie ombre.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzy mi się z podwodnym światem :)
    Ładniutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi też się podoba, takie nietypowe z tym brokatem :)
    PS wyczytałam, że kosmetologie studiujesz, a gdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, studiuję w Bielsku. Znaczy zaczynam dopiero od października, bo zmieniałam studia ;)

      Usuń
  6. Zestawiłaś ze sobą śliczne kolorki ^^ Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.