niedziela, 1 września 2013

5. Zapracowana niedziela, ale efekt cudowny!



Miałam dzisiaj bardzo pracowitą niedzielę! Malowałam paznokcie 2 siostrzenicom i jak już myślałam, że to koniec, bo padam ze zmęczenia, to przyjechał brat z córką, która też prosiła o mani. Tak więc na swoje paznokcie nie mam już dzisiaj czasu, zrobię je w inny dzień, zwłaszcza że większość pomysłów wyczerpałam :D A jutro jadę po nowe lakiery, bo jest wyprzedaż lakierów Golden Rose- w granicach 3,90zł podobno! W najbliższych dniach dodam manim które dzisiaj wykonałam. Teraz chciałam dodać wzorek, który zrobiłam dokładnie w zeszłą środę, czyli 5 dni temu i gdyby nie to, że pomazałam go innymi lakierami podczas malowania, to nadal byłby śliczny. Nie malowałam żadnym utwardzaczem, nawet  lakierem bezbarwnym, więc sama jestem w szoku, że nawet mimo sprzątania utrzymały się ładnie. Zdjęcie jest robione w czwartek rano, czyli 1 dzień po zrobieniu. 


Co o nim sądzicie?

I jeszcze jedno! Biorę udział w rozdaniu u Medeleine klik . Trzymajcie kciuki ;)




9 komentarzy:

  1. Rzeczywiście efekt jest cudny! :) masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej widzę Twoje pazurki w migdałkach, ale to moja skromna opinia.

    Mani ładne. Widać, że się napracowałaś. Podziwiam cierpliwość do robienia wzorków. Ja niestety nie daję rady.

    OdpowiedzUsuń
  3. pozwoliłam sobie na nominację Ciebie szczegóły tutaj:
    http://kiniaczek78.blogspot.com/2013/09/nominacja-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyszło!
    Szkoda, że nie mam tyle cierpliwości:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładne! Robiłam kilka razy panterkę :D Nie jest trudna a efekt czarujący :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.