czwartek, 3 października 2013

19. Zmalowane melodie, Oprócz błękitnego nieba


Drugi tydzień projektu Zmalowane Melodie okazał się dla mnie małą katastrofą. Nie miałam błękitnego lakieru, a do centrum daleko ;/ wybrałam kolor najbardziej zbliżony do błękitu jaki miałam. Zaraz po pomalowaniu paznokieć wjechał mi między klawisze w klawiaturze! Nie wiem jak to się stało, nigdy się takie coś mi się nie przytrafiło.  To po prostu złośliwość rzeczy martwych ;P No i na sam koniec: Aparat odmawiał współpracy i nie chciał ładnie sfotografować tego co dumnie będę nosiła przez kilka dni na paznokciach. Próbowałam z lampą i bez i każde kolejne zdjęcie było większą katastrofą. Ale dodaję, bo nie będę miała teraz czasu na zmalowanie czegoś innego. Studia się zaczęły, a co za tym idzie -mniej wolnego :D 



3 komentarze:

  1. i wyszło ładnie :)tez takie lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zdobienie -delikatne, ale efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ;)

    Z białym na pewno byłoby to wyraźniejsze, ale najpierw nałożyłam podkład, a dopiero potem wymyślałam wzorek ;) Zresztą dzięki temu podkładowi jak sie na nie patrzy na żywo wyglądają jakby były w 3d, niestety na zdjęciach nie dało się tego ująć ;(

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.