poniedziałek, 21 października 2013

25. Tydzień czwarty- Zmalowane Melodie "Czerń i biel"

Dodaję dzisiaj zdjęcia tego co zmalowałam na czwarty tydzień projektu "zmalowane melodie", który zorganizowała dla nas Mix Of Life ;) Nie będę się zbędnie rozpisywała na jego temat, bo zdjęcia same wszystko wyjaśnią ;)

 
Mam nadzieję, że ten post bardziej przypadnie Wam do gustu, bo przy poprzednim powiem, że rozczarowałam się ilością komentarzy- kilka osób pisało, że czekają na recenzję, a jak się pojawiła to nikt nie zajrzał...

10 komentarzy:

  1. Czerń i biel to zawsze ładne połączenie :) Mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie powinnaś sie przejmować brakiem komentarzy pod recenzją, bo to standard, że częściej się komentuje zdobienia niż opisy kosmetyku. Ja tam przyznaję się, że swache tylko skroluję, interesują mnie przede wszystkim zdobienia :P
    A to zdobienie jest bardzo ładne, podoba mi się :D Te białe wzorki to stempelki? Mogłabyś napisać z jakiej płytki? Super są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stempelki są z płytki Essence ;)
      Masz rację, może nie powinnam się tym przejmować, ale jakoś tak mi smutno było, że starałam się zrobić rzetelną recenzje, a tu nikogo to nie zaciekawiło ;)

      Usuń
    2. Ja mam dokładnie tak samo, recenzję czytam dokładnie zazwyczaj tylko jak znam produkt/widziałam/zastanawiałam się nad zakupem :)

      Usuń
    3. Mam podobnie. Zwykle też czytam recenzje tego co mnie ciekawi, czego używam, co nieustannie kupuję. Chętniej przeczytam recenzję lakieru, żeby wiedzieć czy szybko schnie czy wykończę się psychicznie czekając aż wyschnie, niż balsamu do ciała, których bardzo rzadko używam. Zależy na jakiego odbiorcę trafisz ;)
      A stempelki bardzo ładnie się prezentują na czerni :)

      Usuń
  3. wzorek bardzo fajny, myślę że lepiej to wygląda w takiej wersji niż np czarne wzorki na białym tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, też o tym pomyślałam :) Ale pomysł fajny :D

      Usuń
  4. Świetne zdobienie, widzę, ze i Ciebie dopadło stemplowe szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdobienie! ja jakoś nie umiem sobie poradzić ze stemplami, ciągle mi krzywo, albo niedokładnie wychodzi :/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.