czwartek, 17 października 2013

24. Lakier Sensique 170. Recenzja

Przychodzę dzisiaj ze spóźnioną recenzją lakieru Sensique 170, ale dzięki temu mogę napisać rzetelną opinie.
Jestem zadowolona i to bardzo z trwałości, trzyma się od poniedziałku, czyli dzisiaj 4 dzień i spokojnie mogłabym z nim nadal chodzić, ponieważ nie widać najmniejszego ubytku. Nie nakładałam topu, bo chciałam sprawdzić jak zachowa się bez ;) Kolor nawet po kilku dniach nadal intensywny, nie zmatowiał. Zmywa się bez problemu nie farbując płytki. Bez problemu kryje przy 2 niegrubych warstwach. Jedyne zastrzeżenie mam do samej konsystencji, która jest strasznie rzadka i przez to ciężko się maluje, bo strasznie rozlewa się na skórki ( może przy większej wprawie, by się tak nie działo). Pędzelek jest rewelacyjny, właśnie taki jak lubię- nie za gruby, nie za chudy, świetnie się nim operuje. Tak, więc z czystym sumieniem mogę wam polecić ten lakier w bardzo ładnej prostokątnej buteleczce. Cena to ok 6zł, ja kupiłam w promocji za 3.99zł, ale po sprawdzeniu jak dobry jest mogłabym dać dużo więcej ;)



Zła wiadomość! Muszę ściąć paznokcie prawie do zera! Jutro zaczynam zajęcia z masażu na uczelni i nie mogę ze swoimi szponami masować :(
Pozdrawiam kochane ;)

5 komentarzy:

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.