środa, 2 października 2013

18. Weselne zdobienie

 Ostatnio mam jakiś krytyczny moment w malowaniu paznokci. Brakuje mi pomysłów, cierpliwości. Zaczynam coś tworzyć i mam wrażenie że nawet farbki są przeciwko mnie. Ale wezmę się w garść bo przecież biorę udział w projekcie Zmalowane melodie i muszę dać rade ;)
Przechodząc do tematu paznokci, miałam Wam ich nie pokazywać, gdyż zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale co mi szkodzi, skoro już je zrobiłam to chciałam się z Wami nimi podzielić.







Wiem, co zrobiłam nie tak- miesiąc temu kiedy malowałam te paznokcie wszędzie ciapałam beznadziejnie brokat, teraz wiem, że w tym mani to było ZBYTECZNE i zepsuło cały efekt frenchu :( Ale człowiek uczy się na błędach przecież ;) Pozdrawiam !

10 komentarzy:

  1. Brokat mogłby być nałożony gradientowo i by było ok :) Ładne te wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci wyszły :) Ale jakbyś powiększyła szerokość bloga to zdjęcia mogłabyś wstawić w więikszym rozmiarze i byłoby wówczas meeega wygodniej je oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotowe, powiększyłam szerokość, czy jest lepiej ?

      Usuń
    2. Jak zmienisz wielkość zdjęć w edycji wpisu na duży to powinno być już super :)

      Usuń
  3. na zjdeciach słabo widać ten brokat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie masz długie pazury fajnie :) a tak mi przypomniałaś że ja dawno nie miałam frencha na pazurkach pasowałoby je sb zrobić :) pięknie wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już nie są takie długie, w prawej ręce kilka paznokci mi się złamało i musiałam skrócić :(

      Usuń
  5. Ale ładnie, uwielbiam takie delikatne zdobienia, zawsze jak nie wiem co komuś zmalować to kończy się na czymś podobnym ;)

    Ja swoją tasiemkę wzięłam z ciekawości i jestem zadowolona z tego wyboru ;) Też swoją kupiłam na allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm ciężko ocenić, strasznie malutkie zdjęcie :P
    Ale Tobie wychodzą ładne paznokcie, więc wierzę, że i te takie są :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to i tak są imponujące paznokcie. Moje umiejętności kończą się na pomalowaniu pazurów na jeden kolor. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.