niedziela, 13 października 2013

23. Zmalowane melodie, tydzień 3



Ale ten czas szybko leci, to już tydzień 3 projektu Zmalowane Melodie zorganizowanym przez MixOfLife. Mani zmalowane do piosenki: "ZAMIGOTAŁ ŚWIAT TYSIĄCEM BARW", na żywo jestem z niego bardzo zadowolona, niestety miałam problemy z aparatem i zdjęcia są kiepskiej jakości- w dodatku robione przy sztucznym świetle :( Mam nadzieję, że mimo wszystko dostrzeżecie, jak bardzo się starałam i skomentujecie moją pracę- bo ostatnio coś słabo z tym ;)




W poprzednim poście pytałam którego lakieru chcecie zobaczyć recenzje- moją pierwszą na blogu- 2 osoby zagłosowały za SENSIQUE 170, więc w najbliższych dniach pojawi się notatka z nim związana.
Pozdrawiam! ;)

8 komentarzy:

  1. Ale śliczny mani! :-) Naprawdę - bardzo mi się podoba! :D

    O, ja głosowałam na 170 :D Czekam więc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dzisiaj będę malowała, ale chciałam napisać coś o trwałości lakieru, więc może najwcześniej w środę dodam post ;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczne te błyskotki na paznokciach :]

    OdpowiedzUsuń
  3. super paznokcie :)
    zapraszam do mnie :)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, ale masz śliczne, długie pazurki! A moje takie połamane ostatnio:(
    Kolorek fajny, super wygląda do tego ten kciuk! Artystka :*:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdobienie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście - paznokciowy świat zamigotał :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.