wtorek, 8 października 2013

21. Czerwony lakier Revlon 680

Ostatnio zauważyłam, że dawno na moich paznokciach nie gościł czerwony kolor, dlatego powstał mój dzisiejszy post! ;) Mam nadzieję, że wam się spodoba, bo nie powiem, żeby nie rzucał się w oczy ;D Proszę o szczere komentarze- żebym wiedziała co mam poprawić, nad czym posiedzieć i poczytać ;) 





Dodałam to zdjęcie, żeby było widać że pomalowałam obie ręce- jak widać w prawej musiałam bardzo ściąć paznokcie i nie wyszły ładnie, na tle lewej ręki ;)
Użyłam :
Lakier Revlon 680 Red
Delia Coral prosilk 87S
Stempelki- zupełny debiut na moim blogi i paznokciach również
Naklejki

Ruszyły moje zajęcia na uczelni! Teraz ten tydzień mamy same zajęcia z asertywności i komunikacji w zawodzie- niesamowicie nudne! Jestem na etapie mówienia NIE! i szczerego mówienia wszystkim co myślę i co czuję ;) Idzie ciężko, ale praca czyni mistrza ;) Poza tym, wiem że ta wiedza mi się przyda, bo dali nam do zrozumienia, że praca kosmetologa to praca z człowiekiem i nierzadko z jego intymnością- więc pewność siebie i stanowczość się przyda ;)

6 komentarzy:

  1. Ja bym wyrównała wszystkie paznokcie do jednej długości. Równe paznokcie powinny się prezentować lepiej.

    A teraz przyjemniejsze rzeczy. Zdobienie jet bomba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem zdania, że wyrównane paznokcie wyglądają estetyczniej:) A zdobienie cudne :) Ja w końcu muszę wziąć i wrzucić coś na bloga :)

      Usuń
  2. piekne:) ladne i dlugie!
    zapraszam do mnie i do obserwacji :)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie , ja kupiłam płytke do stempelków i nie wiem jak się do tego zabrać :(


    Mam nadzieję, że uda Ci się gdzieś dorwać piaski od GR i dziwie się że ekspedientka nie miałam pojęcia co to.... Ja ostatnio poszłam do natury , pytam się o piaski a Pani do mnie " Piaski produkuje tylko Barry M" tyaaa jasne ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetnie to wygląda :d Też mam tą płytkę do stempelków! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.