piątek, 27 września 2013

17. Trójkąty i kwadrady- Dawid Podsiadło

Postanowiłam wziąć udział w projekcie pt. Zmalowane melodie klik Nigdy wcześniej nie brałam udziału w żadnym podobnym projekcie, dlatego jestem bardzo podekscytowana! Szkoda tylko, że moje paznokcie poczuły jesień i zaczęły się dramatycznie łamać, dlatego są spiłowane i już nie tak bardzo efektowne jak wcześniej ;( Ale żeby nie przedłużać to wrzucam zdjęcia tego co wykonałam specjalnie na projekt.


Jak wam się podoba? Malowałam częściowo farbkami akrylowymi, a czarne ramówki lakierem, bo zamiast czarnej farbki przyszła mi granatowa :D

8 komentarzy:

  1. Wyszło świetnie. Ja właśnie się przymierzam do tego wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też powoli kombinuję co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie ,ja już także podrzuciłam link

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie zmalowałaś ten tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyszło, abstrakcyjnie, kontrastowo. Na pewno na żywo paznokcie mocno przykuwały uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym dodała więcej kolorów :D Ale i tak super :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak je pomalowałam to właśnie się zaczęłam zastanawiać dlaczego wybrałam te kolory i dlaczego tylko 2 ! ;D

      Usuń

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.