wtorek, 10 września 2013

10. Miętowy wzorek.



Dzisiaj krótko i na temat. Wczoraj przeglądałam kilka blogów i na jednym z nich spodobał mi się miętowy lakier, więc postanowiłam namalować jakiś wzorek. Z paznokci byłam zadowolona dopóki nie poszłam robić obiadu  i wróciłam już z nie takimi ładnymi jak były. Niestety zdjęcia robiłam dopiero po jedzeniu, dlatego są jakie są. Ale dodaję je bo doszłam do wniosku, że będę publikowała swoje nawet nieudane zdobienia, bo w końcu człowiek nie od razu rodzi się profesjonalistą.

 


Bazą jest lakier, który dostałam niedawno od siostry - may to be hollywood 02, bardzo fajnie mi się nim malowało, żeby pokrył tak bardzo dobrze, to nałożyłam 3 warstwy. Paseczki malowałam Delia Color Prosilki 175. Natomiast kciuk jest malowany lakierem Golden Rose Rich Color 44. Kropeczki początkowo były naklejonymi małymi hologramami, ale przez to, że nie nałożyłam nic żeby pokryć jakoś ładnie wzorek, to po prostu straciły kolor podczas zmywania naczyń, dlatego sondą je poprawiłam.
Jak wam się podoba?


5 komentarzy:

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.