poniedziałek, 9 września 2013

9. Niebieskie paznokcie Ani


Dużo czasu minęło od mojej ostatniej notatki, wszystko przez to, że miałam pomysł na nową. I ten pomysł zrealizowałam, zmalowałam śliczne mani, żółta płytka z czerwonymi makami, chciałam posiedzieć trochę w wannie, żeby lakier zmył się ze skórek i niestety odgniotłam sobie pazurki ręcznikiem. Tak, więc zdenerwowałam się i nie napisałam notatki. Dzisiaj troszkę złość mi minęła, dlatego postanowiłam coś napisać ;) 


To paznokcie mojej siostrzenicy, zdjęcia są zrobione od razu po malowaniu, dlatego zacieki na skórkach musicie mi wybaczyć. Prócz białego lakieru, którym malowałam kreski (w zamyśle miały one być takie nierówne, z jednej strony grubsze niż z drugiej, ale no nie wyszło tak jak sobie wyobraziłam) i malutkich hologramów, użyłam lakieru DOR 5/1- zdjęcie nie oddaje jego pięknego koloru niestety.
Odbiegając nieco od tematu, poszukuję pędzelków do zdobień, mam jeden i w dodatku jest trochę za gruby. Możecie mi coś polecić ?

6 komentarzy:

  1. Ja tam swoje pierwsze kupiłam w chińczyku, i uważam, że na początek mi takie wystarczą ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor jest cudny sama go mam a co do pędzelków to szukaj na allegro #0 lub 0/2 a ja jeszcze mam z firmy Donegal i tez są świetne

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.