poniedziałek, 2 września 2013

6. Nowości w moim lakierowym pudełeczku

Krótki post dzisiaj będzie, bo chciałam tylko się pochwalić moimi nowymi zdobyczami! Dokonałam dzisiaj zakupu z którego jestem niesamowicie zadowolona. Znalazłam w swoim mieście stoisko z lakierami Golden Rose- czuję że będę tam częstym gościem :D A więc od dzisiaj jestem szczęśliwą posiadaczką lakieru GR 221, GR 44 oraz moja największa perełka od mojego M. Golden Rose 120.

Jutro dodam zdjęcie paznokci pomalowanych, którymś z nich.

6 komentarzy:

  1. Fajne kolorki :) czekamy na mami

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też mięta najbardziej przypadła do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie są cudne jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie lakiery na tak sama takie poszukuje ale w mojej małej mieścinie maja golden rose lecz nie brokaty

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.