czwartek, 5 września 2013

8. Delikatny mani, bo na rozpoczęcie roku


Naprawdę jestem strasznie dumna z tego, że już  11 osób obserwuje moje poczynania związane z paznokciami. Komentarze, które zostawiacie są dla mnie ważne, pomagają mi się odnaleźć w świecie blogów. Wasza krytyka pozwala mi dostrzec błędy, które popełniam podczas malowania. Naprawdę Wam dziękuję ;)
Dzisiaj przygotowałam dla was post z mani, które zrobiłam siostrzenicy w niedzielę. Paznokcie są pomalowane bardzo delikatnie, a związane to jest z rozpoczęciem roku szkolnego. Jest to zwykły french, a na środkowym paznokciu dodatkowo wtopiłam kilka małych połyskujących hologramów. Nie licząc białego lakieru, użyłam również Golden Rose 330, którym paznokieć jest wykończony.


Mam nadzieję, że podoba wam się przynajmniej pomysł, bo wykonanie pozostawia wiele do życzenia. Przede wszystkim dopiero na zdjęciach zobaczyłam jak niedokładnie pomalowałam przy skórkach. Cóż jeszcze długa droga przede mną zanim dojdę do perfekcji. Pozdrawiam i przesyłam buziaczki !

5 komentarzy:

  1. Nie jest źle. Ważne, że masz chęci się doskonalić swoje zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czasami specjalnie zalewam skórki, żeby po zmyciu mieć równiej. Ale ja to lubię się babrać ;)

    Pomysł fajny. Chociaż ja te holo dałabym standardowo na dwóch pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podoba :)
    A lakier schodzi ze skórek podczas kąpieli więc nie masz czym się przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ee co Ty mówisz, przecież ładnie pomalowałaś. Ja tu w jednym miejscu na skórki przeciągnięte widzę, ale to się często zdarza! A poza tym bardzo ładnie, delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.