czwartek, 19 września 2013

13. Pomarańczowo niebieskie wariacje :)

O tym zdobieniu już zapomniałam, że je robiłam. Dzisiaj sobie przypomniałam i postanowiłam je dodać. Zdobienie jest podpatrzone na jednym z blogów i nieco przerobione, niestety nie pamiętam adresu, ponieważ to jeszcze malowałam zanim założyłam bloga ;)
Niestety nie znam ani nazw lakierów, ani numerków, bo kupiłam je w w zwykłym spożywczym sklepie jakiś czas temu ;) Pisze na nich, że są szybkoschnące z witaminą A + E. Zapraszam do oglądania. Wiem, że nie są idealne, malowane od ręki i dosyć grubym pędzelkiem, musicie mi to wybaczyć. 






Drugie jest niewyraźne, ale ma w sobie to coś, dlatego musiałam go dodać :D


Na allegro zamówiłam komplet 10 pędzli do zdobień i farbki akrylowe, już nie mogę się doczekać aż ich wypróbuje! 



7 komentarzy:

  1. osobiście nie lubię połączenia tych kolorów, ale to zdobienie mi się podoba :) Na przyszłość, nie dodawaj rozmazanych zdjęć, bo i tak nic nie wnoszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się najbardziej podoba serduszko oraz ta nie bijąca w oczy różnorodność!
    Kolorki jak dla mnie bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie świetne kombinacje zarówno kolorystyczne jak i wzorki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie kolorów jakoś nie w moim guście, ale samo zdobienie extra :)
    Fajne jest to, że te same kolory na każdym paznokciu, a inne wzorki. I wg mnie zdjęcia są wyraźne, dobrze widać co na paznokciu jest.
    Jeszcze jakbyś mogła gdzieś u mnie na blogu zostawić link do tych farbek i pędzelków byłabym wdzięczna o ile je sprawdzisz i dobrze się spiszą :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.