wtorek, 24 września 2013

16. Pierwsze malowanie fabkami akrylowymi

W końcu dodaję obiecany post. Paznokcie były malowane w sobotę, nie pokrywałam ich lakierem nawierzchniowym, chciałam sprawdzić trwałość farbek. Dzisiaj po 4 dniach jedynie na kciukach jest wzorek reszta się zmyła, tak więc wiem, że potrzeba je jednak utrwalać ;) Ogólnie jeśli chodzi o farbki i pędzelki to jestem zadowolona. Jestem bardzo bardzo początkująca, dlatego może niewiele mi potrzeba, może ktoś o tych samych produktach będzie miał zupełnie negatywne zdanie.
Zakupiłam je na tej aukcji klik Gratis dostałam 1 pędzelek, oraz 2 paczuszki z ozdobami- tłuczone muszle, oraz kwadraty z dziurką. A teraz pora na zdjęcia: 

 Kciuka przyozdobiłam dodatkowo małą cyrkonią ( w środku kwiatka)


To moje pierwsze zdobienie farbkami akrylowymi, dlatego proszę o wyrozumiałość ;)

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się na kciukach :D
    Ja też się ostatnio rozglądam za farbkami i pędzelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne :) Ja mam chęć na jeden motyw kwiatowy farbkami ale muszę się dorobić najpierw płaskiego pędzelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Nie uwierzyłabym, że to pierwsza próba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kciuki najlepsze :) Farbki trzeba utrwalać i to porządnie, bo szybko się zmywają. Szkoda potem jak nasza praca po kilku h zaczyna znikać. Ja używam zwykłych farbek, które są beznadziejne (krycie itp. ) ale w sumie daje radę. Rozumiem więc twoje zadowolenie ze swoich.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.