środa, 18 września 2013

12. Fiolet, który wygląda jak czarny

Dzisiaj pokażę Wam zdobienie z którego niekoniecznie jestem zadowolona. Chodzi głownie o ciemny kolor lakieru którego użyłam. Zdecydowanie wolę jaśniejsze kolory, wesołe. A tu i na paznokciach jesień i za oknem również. Nie przedłużam, sami oceńcie ;)


Na zdjęciu 2 aparat uchwycił prawdziwy kolor paznokci, takie są w świetle ;)
Lakier baza Dor nail colour 58. A ciapki są zrobione lakierem Wibo Express Growth.

Niedługo zmienię nieco wizerunek mojego bloga, bo trochę mi się znudził ;) Macie jakieś propozycje ?

3 komentarze:

  1. Jakie masz imponujące paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Niestety dzisiaj wskazujący w prawej ręce złamał się na tyle, że muszę go obciąć całkiem :(

      Usuń
  2. Jakoś mi te ciapki nie pasują. Kolorek bazowy jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.