wtorek, 3 września 2013

7. Lakiery Golden Rose

Musiałam wczoraj spiłować moje pazurki, bo jeden zaczął się rozdwajać, na szczęście nie dużo- mam nadzieję, że szybko odrosną ;)
Tak jak obiecałam wczoraj, dzisiaj dodaję zdobienie moich paznokci, pomalowanych nowymi lakierami. Jestem strasznie zadowolona, moim zdaniem wyglądają bardzo ładnie na paznokciach ;)
Dodaję zdjęcie po pomalowaniu jedną warstwą następnie dwoma- GR 221 , a na koniec po dodaniu lakieru Golden Rose 120 z drobinkami ;) Podczas malowania miałam wrażenie, że lakier jest zbyt gęsty i bałam się, że zrobią się smugi, ale moje obawy się nie sprawdziły, bo po wyschnięciu są idealne! A jeśli chodzi o lakier GR 120 to faktycznie trzeba umieć nim malować, bo w innym wypadku nierówno nałoży się drobinki. 





Jak wam się podoba ?

8 komentarzy:

  1. Róż jest spoko, taki delikatny. Te drobinki do mnie nie przemawiają. Za duże trochę.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się podoba. I jaka długość pazurków *_* :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolor, a top dodał pazurkom charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor :) A z drobinkami całóść zrobiła się bardziej wyrazista :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o, lubię takie kształty płytki :) ładne połączenie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.