sobota, 21 września 2013

15. Wesołe paznokcie!

Krótko i na temat! Dzisiaj za oknem pięknie świeciło słońce, w końcu! Bo po tych kilku dniach deszczu zaczynałam czuć jesień :( Dlatego postanowiłam uczcić piękną pogodę na swoich paznokciach i oto efekt mojej pracy :


Nie mam pojęcia dlaczego na zdjęciu moja ręka wygląda jak brudna, na laptopie w programie do oglądania zdjęć jest normalna...

Ale to nie wszystko :D  wieczorem zachciało mi się jednak zmienić wygląd paznokci, bo chciałam wypróbować w końcu farbki i pędzle które wczoraj przyniósł Pan listonosz, dlatego na tą chwilę mam już inne. Ale chcę poczytać wasze opinie na temat tych paznokci zanim wstawię nowe ;) W następnym poście napiszę trochę o zawartości mojej przesyłki.

6 komentarzy:

  1. A ja tę piękną pogodę przespałam ;/ Ciekawe te paznokcie kojarzą mi się z cukierkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to wiele straciłaś. No wiedziałam, że z czymś mi się kojarzą :D

      Usuń
  2. Ładne takie cukierkowate pazurki. Nawet w deszczowy dzień powinny się znajdować na paznokciach takie kolory, żeby jakoś te chmury rozjaśniać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie i kolorowo :) czekam na obecny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jak kolorowo :D Tak to lubię, bardzo ! :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znalazłaś się na moim blogu, to proszę zostaw po sobie pamiątkę. Dziękuję za wszystkie komentarze pozytywne i negatywne- są dla mnie silną motywacją ;)

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia, które dodaję są mojego autorstwa i zastrzegam sobie ich kopiowanie, bez mojej zgody.